Officemanager België

Voor een goede relatie gevestigd in Belgie en actief als aannemer in de petrochemie, zijn wij op zoek naar een officemanager, met uitstekende kennis van zowel Belgische en Nederlandse HR. Een uitdagende, veelzijdige functie!
Solliciteer direct!

De dag van een officemanager

Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de organisatie, in de breedste zin van het woord. Je ondersteunt het management, zet interne bedrijfsprocessen op op het gebied van personeel, administratie en organisatie en je bent het eerste aanspreekpunt van het bedrijf.

-Je beheert administratieve taken en procedures

-Correspondentieverwerking

-Voorraad- en wagenparkbeheer

-Opmaken van bestelbonnen

-HR administratie beheren (verzuim, verlof, uren, rapportages)

-HR uitvoeren (salarismutaties, opleidingen, ontwikkelingen e.a.)

-Recruitment

-Interne mededelingen en bedrijfsactiviteiten

-Facilitaire zaken

-Overleg met HR op hoofdkantoor in Nederland

Wat vragen wij van een officemanager

-Opleiding op HBO niveau, bij voorkeur richting officemanagement of HR

-Of vergelijkbaar niveau door werkervaring

-‘Duizendpoot’ die goed kan organiseren

-Proactief, dienstverlenend en flexibel

Wat bieden wij?

Het betreft hier een werving en selectie, dus je treedt direct in dienst bij onze opdrachtgever. Tijdens een eerste gesprek zullen we de arbeidsvoorwaarden doornemen.

Voor meer informatie kun je bellen met ons kantoor, 0113-820201.

Share