Supply Chain Teamleader (België)

Voor onze opdrachtgever, een onderhoud en service partner in de communicatie en navigatie apparatuur in de maritieme sector, is dNM op zoek naar een supply chain teamleader. Werklocatie is Antwerpen en Zeebrugge.

Wat ga je doen?

De supply chain teamleader stuurt een team van 4 medewerkers aan dat verantwoordelijk is voor aankoop en logistiek. Dit betreft het voorraadbeheer van standaard artikelen (incl. forecasting), maar ook de aankoop en logistieke verwerking van niet standaard artikelen die nodig zijn voor projecten en services. Hij/zij ziet toe op een goede uitvoering en grijpt in waar nodig.

Verder is er ondersteuning naar de aankoper toe (de teamlead springt bij waar nodig) en draagt de supply chain teamleader de verantwoordelijkheid voor het aankoopbeleid van het bedrijf, waarover wordt afgestemd met Sales & Services

De lokatie in België en de lokatie in Nederland werken aan een diepgaande integratie van de operationele organisaties en van de Teamlead wordt gevraagd hierin een voortrekkersrol te vervullen en bruggen te slaan. De implementatie van een ERP system en het centraliseren/herdefiniëren van de magazijnen maken deel uit van deze integratie.

Taken

  • Vertaalt bedrijfsdoelstellingen in een gericht beleid
  • Draagt zorg voor een effectieve en efficiënte organisatie
  • Ondersteunt in het opstellen van jaar- en kwartaalbudgetten
  • Ondersteunt aanlevering maandelijkse managementrapportage
  • Ondersteunt management met betrekking tot logistieke en/of aankoopvraagstukken
  • Voert werkoverleg conform vastgelegde overlegstructuur
  • Draagt zorg voor het naleven van deadlines op de afdeling
  • Draagt zorg voor een goede sfeer en teamgeest binnen de afdeling

Verantwoordelijkheden

  • Neemt beslissingen in overleg met service manager op alle facetten van de logistieke bedrijfsvoering
  • Adviseert en ondersteunt sales-, service- en projectafdeling d.m.v. up-to-date info over artikels, levertermijnen en prijzen.
  • Handelt in overeenstemming met het bevoegdhedenschema
  • Geeft vorm aan het voorraadbeheer
  • Draagt zorg voor een betrouwbare, accurate en tijdige aankooprapportage inclusief maand- en jaarafsluitingen
  • Zorgt voor het aanknopen en instandhouden van goed zakenrelaties met leverancier
Wat vragen wij?
  • Minimaal MBO+/HBO niveau
  • Kennis van Erp (liefst Navision), MS Office (Excel in hogere mate)
  • Kennis van logistieke processen/werkmethodes en procedures
  • Magazijn kennis
  • Talenkennis in woord en schrift in Nederlands en Engels
Wat bieden wij?

Het betreft hier een tijdelijke baan voor ca 1 jaar.

Je salaris stemmen we samen af, afhankelijk van je ervaring

25 vakantiedagen (obv 40 uur per week) en doorbetaling van feestdagen

8 % vakantietoeslag

reiskostenvergoeding volgens CAO ABU, 0,19 cent per kilometer

pensioenregeling Stipp plus

Interesse in deze vacature? Bel ons op 0113-820201, of mail je cv naar remco@dnm.nl.

Waarom kies je voor dNM?

dNM is een serieus werkgever met aandacht voor haar medewerkers. Wij regelen alles zelf en wij garanderen een betrouwbare en eerlijke samenwerking, met arbeidsovereenkomsten die volledig conform de wet-en regelgeving zijn opgesteld.

Share