Als Repair en Service Manager geef je onder andere leiding aan de werkvoorbereiding, werkplaats en servicemedewerkers. Vanuit onze raamovereenkomsten en services zorg jij met jouw team voor maximale klanttevredenheid. Je stelt calculaties op aan de hand van aanvragen en controleert de juiste aanpak tegen de contract- en inkoopvoorwaarden. Je verzamelt de technische informatie en informeer de klant doorlopend over de status van de aanvraag. Daarnaast bezoek je nieuwe en bestaande klanten voor het versterken van onze sales performance. Na ontvangst van de verkooporder bewaak je de uitvoering en stuur je op: factureren, kwaliteit, kosten en doorlooptijd. Afwijkingen op de scope signaleer je tijdig en kom je overeen met de klant.
Jouw resultaatgebieden
Maximale klanttevredenheid.
Hoge servicegraad.
Optimale inzet van mensen, middelen en materialen.
Naleving van kwaliteit- en veiligheidsvoorschriften.
Juistheid en tijdigheid van technische-, operationele – en financiële administratie.
Commercie.
Resultaat afdeling.
Jouw taken:
Het mede opstellen en realiseren van het jaarplan.
Het mede opstellen van en aanleveren van management rapportages.
Het verzorgen van de HR cyclus van de medewerkers.
Het overdragen en borgen van kennis binnen de afdeling.
Het aantrekken van nieuwe specialisten.
Het doorlopend verhogen van klanttevredenheid en vergroten van ons marktaandeel.
Het registreren en onderhouden van de contacten met onze nieuwe en bestaande klanten.
Het analyseren, calculeren en (laten) opstellen van offertes voor onze klanten
Het, in overleg met de manager, verzorgen van de technische/commerciële evaluaties.
Het bijwonen van besprekingen met onze klanten.
Het overdragen van de verkooporder aan werkplaats.
Het sturen op; factureren, kwaliteit, doorlooptijd en kosten van de service orders.
Het bespreken van de voortgang en eventuele afwijkingen van service orders met de Chef werkplaats.
Het coördineren van alle reparatie & service werkzaamheden.
Het uitdragen van orde, netheid en veiligheid middels Toolboxmeetings volgens de ARBO wetgeving. Het (mede) bewaken van de kwaliteit via test- en inspectieplannen, meetprotocollen en werkinstructies.
Het inzetten en toezien op het gebruik van de juiste gereedschappen en hulpmiddelen.
Het geven van nazorg voor lopende en/of afgeronde opdrachten.
Wat verwachten wij?
Je hebt een HBO werk- en denk niveau.
Je bent een technisch specialist op het gebied Reparatie en Service van apparaten, Heat Exchangers, Boilers en gerelateerde proces equipment.
Je beschikt over kennis van on-site en werkplaats productietechnieken.
Verder ben je een gedreven adviseur die onze service en klanttevredenheid verhoogt en onze markt vergroot. Vanuit jouw gedrevenheid inspireer en motiveer je collega’s.
Je beschikt over uitstekende contactuele eigenschappen, goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse alsmede Engelse taal.
Je hebt ervaring met het gebruik van ERP en management rapportage systemen.
Je bent bekend met Microsoft Office en Projects.
Je stelt je flexibel op ten aanzien van werktijden.
Wat bieden wij?
Het betreft hier een vacature waarbij je bij gebleken geschiktheid direct in dienst gaat bij onze klant.
Wil je meer informatie over deze vacature neem dan gerust contact met ons op.
Heb je interesse? Solliciteer dan direct!
Over de werkgever
Onze klant is een werktuigbouwkundig aannemer en is actief in de petrochemische industrie in Nederland, Duitsland en België.